Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák az Electro Business Kft. (székhely:2600 Vác Sas utca 4., adószám: 26160874-2-13), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.
Szolgáltató adatai:
- A szolgáltató neve: Electro business Kft.
- A szolgáltató székhelye: 2600 Vác Sas utca 4.
- A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@electrobusiness.hu
- Cégjegyzékszáma: 13 09 189800
- Adószáma: 26160874-2-13
- Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Pest Megyei Kormányhivatal
- Telefonszáma: +36202923769
- Engedély száma: 987654-5/2022
- A szerződés nyelve: magyar
- A tárhely-szolgáltató adatai: Servergarden Kft.(Cím: 1139 Budapest, Váci út 99-105. Balance Building ép. 3. em.)
- A tárhely-szolgáltató elérhetőségei: Telefonszám: +36 1 432 3133 E-mail: info@servergarden.hu
Alapvető rendelkezések
- 1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
- 1.2. A vonatkozó jogszabályok mellett a megkötésre kerülő szerződés tartalmát az Általános Szerződési Feltételek is szabályozzák. Ennek keretein belül összefoglaljuk a Fogyasztót és az Eladót megillető jogokat, kötelezettségeket, a szerződéskötés feltételeit, a fizetési, illetve szállítási feltételeket, a határidőket, a felelősséggel kapcsolatos szabályokat, továbbá az elállási jog gyakorlásának feltételeit. Ön regisztrációjával és rendelése leadásával elfogadja cégünk Általános Szerződési Feltételeit, mely a megkötésre kerülő szerződéshez tartozik.
- 1.3 A szerződés a megrendelés leadásával jön létre az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával.
Árak
- 1.4 Az árak forintban értendők. Áraink nettó árak, melyek az ÁFÁ-t nem tartalmazzák. Fenntartjuk az ár változtatás jogát. Adatkezelési szabályok
Adatkezelési Szabályok
- 1.5. Az Adatkezelési tájékoztató elérhetősége: www.electrobusiness.hu/adatkezelesi-tajekoztato Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
- 1.6. A webshopban található termékek csak kiszállítással megrendelhetőek. A termékek árai nem tartalmazzák a kiszállítási díjakat.
- 1.7. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
- 1.8. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.
Rendelés menete
- 1.9. A rendelés menetének egyszerű leírása: A felhasználó bejelentkezik, ezután a „profil” menüponton belül a „rendelés” oldalra navigál. A „rendelés” oldalon található az összes termék, amit a webshop tartalmaz. Ha megtalálta a keresett terméket a termék kártyájára kattintva a termék oldalára továbbítja az oldal, ahol láthatja a termék képét, leírását, cikkszámát, kiszerelését. A „kosárba” gomb kattintása után a termék a kosárba kerül.
- 1.10. A „kosár” oldalon a felhasználó ellenőrizheti a termékeket, darabszámát, módosíthatja és törölheti. Utolsó ellenőrzésre a „véglegesítés” oldalon van lehetősége a felhasználónak. Itt láthatja a saját adatait a szállításhoz, a megrendelni kívánt termékek végösszegét és annak az áfa tartalmát.
- 1.11. A fizetés a megrendelt termékek kiszállítása után a kiküldött számla alapján történik. A kiszállítást a Szolgáltató saját futárjai végzik.
- 1.12. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.
A megrendelések feldolgozása és teljesítés
- 1.13. A megrendelések feldolgozása a megrendelés beérkezésétől kezdődik. Hétvégi és munkaidőn kívül rendelések feldolgozása a legkorábbi időpontban kezdődik amint lehetséges. (Munkaidő: H-P 8:00-17:00)
- 1.14. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, a felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, a felszólítás hiányában legkésőbb a Felhasználó megrendelésnek a Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított hatvan napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
- 1.15. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
Elállás joga
- 1.16. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
- 1.17. Az elállási jog gyakorlásának menete: a Vásárló élhet az elállás jogával, ha a kiszállított termékben bármilyen jelentős hibát talál vagy hibásan volt feltüntetve a termék leírása a webshopban és ez félrevezette a Vásárlót. Ilyen esetben a Szolgáltató köteles a terméket visszavenni és a már kiszámlázott termékre sztornót készíteni.
Garancia, Jótállás
- 1.18. Termékeinkre 1 hónap garanciát vállalunk. Meghibásodás esetén megadott elérhetőségeken, telefonon a Szolgáltató tájékoztatást nyújt a teendőkről. Lásd még: 151/2003. Korm. rendelet. termékszavatosság szabályai.
Panaszkezelés
- 1.19. A panaszkezelés a Szolgáltató elektronikus levelezési címén: info@electrobusiness.hu, postai úton a Szolgáltató székhelyén: 2600 Vác Sas utca 4. vagy telefonon +36202923769 történik.
Vegyes rendelkezések
- 1.20. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Váci Járásbíróság illetékességét.